Slabeste 2 kg pe saptamana

Planul dr. Bilic: Slăbeşte 3 kilograme într-o săptămână!

slabeste 2 kg pe saptamana dieta grasa visceral

Când vrei să slăbeşti repede, e clar că numai un regim strict te ajută. Cel mai simplu pare să reduci drastic porţiile de mâncare, doar că înfometarea nu-i o alegere tocmai bună pentru sănătate!

Din aceeasi categorie

Noi îţi propunem o variantă mai fericită şi la fel de eficientă, aceea de a elimina din meniu câteva categorii de alimente aducătoare de calorii şi toxine: făinoasele, zahărul ceai ghimbir slabire carnea. Dacă nu obişnuieşti să ţii post, e și o alternativă mai puţin restrictivă de a-ţi detoxifica organismul. În funcţie de cât vrei să slăbeşti, regimul poate fi ţinut o săptămână sau mai multe, până la Crăciun sau Paste.

Citește și: Dieta cu ceai verde sau cum scapi de 10 kilograme intr-o luna Fără carne!

slabeste 2 kg pe saptamana ce pastile de slabit recomandati

E bine ca măcar din când în când organismul să ia o pauză de la preparatele din carne. Chiar dacă şi ele conţin destule vitamine şi nutrienţi greu de procurat din alte alimente, să le elimini din meniu vreme de câteva săptămâni nu te expune niciunui pericol.

slabeste 2 kg pe saptamana preparat pentru slabit biomed 4

Aşadar, înainte de Crăciun şi revelion, dar si inainte de Paste, momente în care consumul de carne va creşte oricum considerabil, o pauză este mai mult decât bine-venită! Ai la-ndemână alte surse de proteine, precum brânzeturile, nucile, ciupercile, măslinele şi nu numai.

Te-ar mai putea interesa

Citește și: Cum slabesti 3 kilograme intr-o saptamana Fără zahăr! Unele dintre noi nu rezistă mai mult de câteva ore fără o gustare dulce; altfel, nu au stare, apar imediat frustrarea şi lipsa de energie. Iar slabeste 2 kg pe saptamana îţi astâmperi pofta de fiecare dată cu prăjituri, ciocolate cremoase, napolitane şi alte bunătăţi, rezultatele apar sub forma kilogramelor în plus şi a problemelor de sănătate.

slabeste 2 kg pe saptamana salata keto diet

În realitate, organismul n-are nevoie de niciun gram de zahăr. Sucurile acidulate sunt şi ele interzise, la fel iaurturile cu diverse arome, ketchupul şi alte alimente cu zahăr în compoziţie.

  • Ce trebuie să faci ca să slăbești
  • Nu, nu fredonez celebra piesa a demult apusei Britney Spears, ci ma refer la propria-mi capcana in care am patruns adanc de tot, dar m-am si complacut in ea, pentru ca am facut-o constient
  • Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall

Pentru cafeaua de dimineaţă poţi folosi un îndulcitor. Fără făinoase! Dintre ele, pâinea albă este cea mai mare capcană, fiindcă o consumăm zilnic şi în cantităţi mari — pe lângă faptul că duce la balonare şi probleme gastrice, este una din principalele cauze ale îngrăşării, mai ales dacă o preferi în combinaţii nepotrivite.

Kiaseng a răspuns: Dieta se intinde pe o perioada de zece zile si promite sa va ajute sa pierdeti pana la 5 kilograme. Ideea din spatele regimului este simpla: eliminati din alimentatie zaharul si amidonul, fortand organismul sa isi extraga energia din depozitele de grasime acumulate. Este usor de urmat, bazandu-se pe alimente simplu de procurat si in plus puteti manca pe saturate fara sa va infometati; iata cum trebuie sa arate meniul dumneavoastra urmatoarele 10 zile daca va hotarati sa tineti aceasta cura: Micul dejun: - doua felii de sunca presata sau parizer slab, de pui, - o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc de graprefruit neindulcit, - doua oua fierte sau prajite in putin ulei de masline. Pranzul: - carne slaba de pui sau peste fiarta, la cuptor sau la gratar, pe saturate, - salata fara sos sau dressing, - o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc de graprefruit neindulcit. Cina: - carne slaba de pui sau peste fiarta, la cuptor sau la gratar, pe saturate, - legume de esemenea pe saturate cu exceptia: cartofilor, porumbului, mazarei, fasolei uscate, soiei, - o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc de graprefruit neindulcit, iar inainte de culcare un pahar cu iaurt.

În aceeaşi categorie se încadrează produsele de patiserie. Ai însă la dispoziţie multe alte surse de carbohidraţi dintre cei buni: cartofi, orez brun, fasole boabe, mazăre, cu un indice glicemic mai mic, săţioase, bogate în fibre şi proteine. Bucură-te de avantaje! Cele mai multe dintre produsele pe care ţi le recomandăm le vei consuma ca atare sau, dacă le găteşti, sunt foarte uşor de preparat.

Iar pentru că de bază sunt legumele şi fructele, vei pierde centimetru după centimetru văzând cu ochii.

- 20 de Kg in 2 Luni - Ce mănânc într-o săptămâna -

discuții