Retete keto vegetariene, 47 Keto ideas | mâncare, mâncare sănătoasă, gătit

Keto - Low Carb- Vegan

În articolul de mai jos am alcătuit o listă de alimente care conțin grăsimi sănătoase, proteine vegetale și sunt sărace în carbohidrați.

  • 47 Keto ideas | mâncare, mâncare sănătoasă, gătit
  • 3 retete keto si vegane in acelasi timp - Da, exista! - Andreea Raicu

Atunci când dorești să urmezi pe o anumită perioadă un regim alimentar low-carb excluzând orice produs animal este necesar ca acestea să fie combinate cu atenție pentru a întâlni necesarul energetic zilnic și cel de macronutrienți, de care avem nevoie atunci când urmăm o alimentație low-carb sau keto.

Ce alimente poți include într-un meniu low-carb vegan de post 1.

Organismul are mai multă energie Eliminarea colăceilor din zona taliei Reducerea aripioarelor de pe șolduri Abdomenul poate deveni mai plat Menținerea glicemiei în limite bune Scăderea colesterolului prin reducerea nivelului de trigliceride Scăderea riscului de boli cardiovasculare Reducerea apetitului după începerea dietei, ceea ce va ajuta la eliminarea kg în plus Scăderea inflamației sistemice și altele. Ce beneficii oferă alimentele specifice acestei diete? Alimente care fac parte din dieta ketogenică pentru vegetarieni, care au numeroase beneficii pentru organism: După retete keto vegetariene 2 luni de dietă se îmbunătățește metabolismul Legumele conțin fibre care ajută la normalizarea nivelului de zahăr din sânge Alimentația vegetariană ajută la pierderea în greutate Nucile fac parte din această dietă și oferă organismului acizi grași esențiali pentru sănătatea organismului Nucile de Macadamia au carbohidrați și nutrienți valoroși pentru corp Avocado este principalul ingredient al acestei diete și oferă numeroase beneficii pentru sănătatea organismului Fructele avocado și ouăle oferă corpului grăsimi sănătoase pentru cetoză Ouăle au proteine și grăsimi importante pentru organism, de aceea ar trebui să facă parte din dietă Legumele au un conținut redus de carbohidrați, sunt bogate în vitamine și fibre ex.

Legume și verdețuri: -avocado, ardei, broccoli, castraveți, ceapă, ciuperci, conopidă, dovlecel, fasole verde, măsline, roșii, ridichi, salată verde, spanac, sparanghel, varză, varză de Bruxelles. Surse de grăsimi vegetale naturale -uleiul de măsline extra virgin, ulei de cocos, ulei de avocado, unt de cacao, ulei din semințe de in, ulei de cânepă, ulei MCT 3.

retete keto vegetariene dieta usoara si rapida de slabit

Semințe -floarea soarelui, chia, dovleac, semințe de cânepa, in, susan 4. Nuci — nuci, migdale, nuci pecan, nuci macadamia, nucă de cocos, fulgi de migdale, fulgi de cocos, unt de migdale, unt de cocos tartinabil, smântână de cocos 5. Făină low-carb -de migdale, de cocos, de in auriu, amestec de fibre fără carbohidrați 6.

retete keto vegetariene dieta catalin crisan pe zile

Lapte vegetal 7. Paste și orez din konjac Rețete și inspirații Legume la tigaie Ciupercile trase la tigaie în puțin ulei de cocos și condimente sunt delicioase. La fel se poate proceda și cu alte legume, precum vinete, dovlecel, sparanghel etc.

retete keto vegetariene trebuie sa slabesc 40 kg

Salate Pentru a retete keto vegetariene salate low-carb de post, poți folosi orice legume low-carb proaspete salată verde, roșii, castraveți, ardei etc și ai grijă să adaugi suficiente surse de grăsimi vegetale, precum avocado, măsline, nuci, semințe și uleiuri vegetale presate la rece de măsline, de avocado etc. Un mod gustos de a găti conopida, la tigaie în ulei de cocos, condimentată cu sare, piper și opțional, puțin turmeric. Retete keto vegetariene din konjac cu legume Legumele trase la tigaie în ulei de cocos merg excelent alături de orezul konjac.

discuții