Reteta de slabit dukan originala pe zile, Cine ar trebui sa tina dieta Dukan?

Dieta Dukan Originala: Retete, Meniu Zilnic, Regimul Dukan de Slabire
Cunoscuta si sub denumirea de etapa a proteinelor pure, aceasta faza care va declansa un adevarat boost in procesul de slabire are o durata intre 1 si 10 zile, in functie de numarul de kilograme in surplus, dupa cum urmeaza: In cazul in care vreti sa slabiti pana in 5 kg, probabil 1 zi este suficienta. Intre kg, perioada de atac dureaza 3 zile. Intre kg, medicul francez recomanda o perioada de 5 zile In fine, pentru mai mult de 20 de kilograme, faza de atac poate dura intre 7 si 10 zile. In aceasta perioada mesele vor fi alcatuite din produse apartinand urmatoarelor categorii de alimente bogate proteic: Carne slaba de vita sau vitel, iepure, sau vanat slab exclus carnea de porc si cea de miel Carne alba de curcan sau de pui, fara piele, aceasta avand un continut ridicat de lipide Peste indiferent daca este slab sau gras.

Durata fiecarei faze depinde de greutatea ideala la care trebuie sa ajungi. Faza de atac Are ca scop principal scaderea rapida in greutate.

In fuctie de cate kilograme trebuie sa dai jos, poate sa dureze intre 1 si 7 zile.

Dieta Dukan Originala: Retete, Meniu Zilnic, Regimul Dukan de Slabire

Faza de atac presupune: consuma numai alimente bogate in proteina animala slaba in cantitati nelimitate alege alimente sarace in grasimi si sa nu contina zaharuri bea cel putin 1,5 litri de apa pe zi fa exercitii fizice cel putin 20 de minute pe zi consuma o lingura jumate de tarate de ovaz pe zi.

Contin fibre si confera senzatie de satietate poti manca oricat vrei, atat timp cat respecti regula alimentelor bogate in proteine Principiul pierderii in greutate in faza de atac este ca atunci cand consumi in cantitati dieta hcg alimente bogate in proteine, va accelera pierderea in greutate.

Proteinele confera senzatie de satietate si elimina excesul de apa din organism.

slabire diabetici medicament pentru slabit farmacie

In plus, restrictionarea carbohidratilor favorizeaza cetoza. Organismul va incepe sa alevia complex de slabit ceai din grasimi pentru a avea energie sa digere proteinele. Arderea grasimilor va fi accelerata de exercitiile fizice.

Acestea sunt obligatorii in dieta Dukan originala.

dieta oana zavoranu slabire cu apa fiarta

Daca nu esti familiarizat cu vreun sport, este suficient sa mergi pe jos 20 de minute. Faza de croaziera Are ca scop principal scaderea treptata in greutate pana ajungi la greutatea ideala.

Dieta Dukan - reguli, retete - Viata sanatoasa

Se bazeaza pe o durata de 3 zile pentru fiecare kilogram pe care vrei sa il pierzi, pana ajungi la greutatea ideala. Astfel, in functie de numarul de kilograme pe care vrei sa le dai jos, poate dura intre 1 si 12 luni. Faza de croaziera presupune: poti incepe sa adaugi in consumul tau zilnic legume fara continut ridicat de carbohidrati sau amidon nu vei renunta la consumul de alimente bogate in proteine animale slabe vei alterna o zi de proteina animala si o zi de proteina in combinatie cu legume fara amidon sau carbohidrati creste consumul de tarate de ovaz la doua linguri pe zi bea cel putin 1,5 l de apa pe zi fa exercitii fizice timp de cel putin 30 de minute in fiecare zi Citeste si: Cum se prepara quinoa?

Faza de consolidare Are ca scop reteta de slabit dukan originala pe zile redobandirii kilogramelor pierdute in primele doua faze ale dietei Dukan.

Poate fi extrem de eficienta, asa cum aproape orice regim restrictiv este.

Este una dintre cele mai importante faze ale dietei! Te ajuta sa mentii noua greutatea. Aceasta faza poate deveni un nou stil de viata pentru tot restul vietii.

snep slabit program de slabit prin sport

In functie de cate kilograme ai pierdut in primele doua faze, poate dura 5 zile pentru fiecare kilogram pierdut in faza de croaziera.

Marcheaza trecerea de la regulile stricte, la reguli mai permisive. Faza de consolidare presupune: indroducerea in cantitati limitate a mai multor grupuri alimentare : carbohidrati si grasimi poti combina proteinele si legumele cu alimente cu carbohidrati si grasimi cantitati limitate consuma o zi pe saptamana numai alimente cu proteina animala slaba nu sari peste aceasta zi, deoarece risti sa te ingrasi din nou poti avea maxim doua mese pe saptamana in care poti consuma tot ce doresti masa de sarbatoare consuma doua linguri de tarate de ovaz pe zi bea cel putin 1,5 l de apa pe zi fa miscare cel putin 25 de minute zilnic 4.

Faza de stabilizare Are ca scop mentinerea greutatii ideale pentru tot restul vietii. In aceasta faza nu trebuie nici sa mai slabesti, dar nici sa te ingrasi.

  • Poate aparea in etapa de croaziera si nu numai.
  • În plus, vei uita de grija calculării caloriilor, pentru că programul nutrițional nu se bazează deloc pe asta.

Dureaza pe termen lung si devine stilul tau de viata. Perioada de stabilizare este asemanatoare cu cea de consolidare. Faza de stabilizare presupune: poti manca orice, insa carbohidrati si grasimi in cantitati limitate consuma o zi pe saptamana numai alimente cu proteina animala slaba. Nu sari peste aceasta zi deoarece risti sa te ingrasi din nou consuma 3 linguri de tarate de ovaz pe zi fa miscare cel putin 20 de minute zilnic bea cel putin 1,5 l de apa pe zi Alimente permise Aceasta cura de slabit permite sa mananci cat vrei, atat timp cat consumi alimente bogate in proteina, sarace in carbohidrati si grasimi.

Pentru a veni in sprijinul tau, am facut o lista cu alimentele permise in toate cele 4 faze.

Dieta Dukan (originala)

Alimente permise in faza de atac Faza de atac permite consumul doar alimentelor bogate in proteina animala: carne slaba: vita, miel, vanat, carne rosie, porc fara grasimi carne de pasare: pui, curcan, rata, prepelita organe: ficat, limba, rinichi peste si fructe de mare oua lactate fara grasimi: branza de vaci, smanatana, lapte, ricotta, iaurt grecesc toate degresate si fara continut de zaharuri proteine vegetale: tofu, soia 1,5 l de apa pe zi o lingura jumate de tarate de ovaz indulcitori artificiali: stevie o lingurita de goji Alimente permise in faza de croaziera Faza de croaziera permite, pe langa alimentele permise in faza de atac unele cantitati sunt modificateconsumul urmatoarelor alimente: legume fara amidon: spanac, broccoli, conopida, varza de Bruxelles, morcovi, sfecla, vinete, andive, anghinarefasole, varza, castraveti, ciuperci, dovlecei, rosii, ceapa, salata verde, telina, sparanghel, etc.

Fii moderat totusi cu alimentele bogate in carbohidrati si grasimi. Pentru a mentine greutatea ideala la care ai ajuns in primele 3 faze, respecta regulile specifice fazei de stabilizare pe care ti le-am impartasit deja mai sus. Nu renunta sub nici o forma la ziua in care trebuie sa consumi numai alimente bogate in proteine specifice fazei de atac!

Incerca sa faci miscare cel putin 20 de minute in fiecare zi. Astfel, in timp ce primele doua faze sunt destul de restrictive, ultimele doua faze devin mai permisive. In faza de atac si de croaziera este interzis consumul oricarui alt aliment fata de cele permise specificate mai sus.

Dieta Dukan

Faza de consolidare interzice alimentele bogate in carbohidrati si zaharuri. In timp ce, faza de stabilizare nu interzice consumul niciunui aliment. Evita consumul de alcool, cu exceptia paharului de vin permis la masa de sarbatoare. Ce avantaje are aceasta dieta? Astfel, acestia sustin ca: o dieta bogata in proteine nu este un mod sanatos de a slabi dieta Dukan nu este echilibrata nutritional, deoarce limiteaza anumite grupuri alimentare poate duce la probleme de sanatate pe termen lung, cum ar fi: afectiuni la ficat, rinichi, osteosporoza, boli cardiovasculare sau cancer Nu exista inca studii asupra efectelor pe termen lung ale dietei Dukan asupra organismului.

DIETA DANEZĂ, meniu pe zile – Cum slăbeşti 9 kg în 13 zile

In lipsa meniuri sanatoase de slabit cercetari, toate aceste controverse sunt doar supozitii. Insa, inainte de a tine aceasta dieta, este bine sa apelezi la un nutritionist. Acesta iti va face un plan alimentar personalizat si te va monitoriza pentru a slabi sanatos. Tabel cu dieta Dukan.

discuții