Masa dupa antrenament slabire, Ce mâncăm înainte de antrenament?

Cat de importanta este masa de dupa antrenament?

Sfatul nutritionistului: Ce mananci dupa antrenament ca sa slabesti - Andreea Raicu

Fiecare masă ar trebui să includă proteine. E foarte important să menţii în echilibru schimbul de substanţe pentru a preveni masa dupa antrenament slabire de foame.

Maya Muller Russell Bateman, antrenorul unor vedete precum Ellie Goulding și Suki Waterhouse, a întocmit o listă pentru The Independent cu alimentele pe care trebuie să le mănânci înainte și după antrenamentul fizic dacă vrei să slăbești. De asemenea, nucile ajută la menținerea unui nivel ridicat de zahăr în sânge pentru o perioadă lungă de timp. Înainte de programul de exerciții fizice, antrenorul îți recomandă un espresso alături de migdale sau nuci de Macadamia. Cafeina stimulează sistemul nervos central și îmbunătățește performanța sportivă.

Cu cât timp e bine să mâncăm înainte de a merge la sală? Fie că ne antrenăm la începutul zilei, la prânz sau seara, avem nevoie de energie pentru susţinerea efortului şi obtinerea rezultatelor dorite.

masa dupa antrenament slabire

Astfel, este recomandat să mâncăm cu 2 ore înainte de antrenamen. De ce 2 ore?

Ce să mănânci înainte şi după antrenament ca să slăbeşti mai repede

Pentru că în timpul digestiei resursele energetice vor fi folosite pentru sintetizarea alimentelor la nivel celular, nu pentru a susţine efortul fizic. Daca intri în sală cu stomacul plin antrenamentul nu va avea randament şi vei fi obosit.

masa dupa antrenament slabire

Ce mâncăm înainte de antrenament? Masa ideală înainte de antrenament trebuie să respecte raportul de proteină — carbohidraţi.

Ştiri pe scurt

Ai nevoie de o porţie generoasă de carbohidraţi fulgi de ovăz, pâine integrală cu seminţe, orez integral, paste făinoase integralecare alături de lapte sau iaurt, ouă, carne sau peşte îţi va oferi energia necesară pentru antrenament. Ai nevoie şi de glucide, iar cea mai bună sursă sunt fructele.

  1. Cum sa slabesti un kg pe zi
  2. Ati slabit cu dieta disociata

Încearcă : — 1 fruct — un măr sau masa dupa antrenament slabire banană; — smoothie de fructe — un sfert de cana de iaurt degresat, bucăţi de fructe proaspete şi jumătate de cană de suc de fructe fără zahăr, amestecate în blender eventual cu cuburi de gheata ; — 1 baton de cereale cu 2 felii de brânză sau un iaurt cu fructe; Nu uita de apă! Hidratarea este absolut necesară în timpul antrenamentului!

Mergi la sală dimineaţa? Optează pentru un mic dejun consistent.

Sfatul nutritionistului: Ce mananci dupa antrenament ca sa slabesti

Poate sa conţină o omleta de albuşuri alături de pâine integrală si legume sau iaurt cu fulgi de ovăz în care adaugi şi o mână de nuci sau migdale, pentru aportul de grăsimi sănătoase. Mergi la sală sfaturi de slabit de la nutritionisti sau seara? În acest caz poţi mânca piept de pui, peşte, carne de vită, alături de legume verzi, orez integral, paste făinoase integrale, cartofi, grăsimi cum ar fi untul, smântâna, uleiurile vegetale, avocado, nuci, seminţe măcinate.

Alimentele trebuie sa fie variate, încearcă să nu ai acelaşi meniu la fiecare masă. Ce mâncăm dupa sală?

masa dupa antrenament slabire

Ai terminat antrenamentul, eşti plină de energie şi simţi nevoia să mănânci ceva. Dar ce?

masa dupa antrenament slabire

Deoarece nivelul de glicogen din muşchi trebuie refăcut, este absolut necesar să consumi carbohidraţi. Langa toate acestea, o salată din legume de sezon, va completa meniul şi necesarul de vitamine şi minerale. Gustare: un cocktail de proteine.

masa dupa antrenament slabire

Micul dejun: de grame de brânză degresată, scorţişoară şi portocală. Prânzul: 6 linguri de orez integral cu sos de soia, de grame de peşte.

Gustare 2: Un pahar de chefir, măr şi grapfrut. Dacă vei combina astfel alimentaţia şi antrenamentele vei obţine rezultate vizibile într-o perioadă scurtă de timp.

masa dupa antrenament slabire

discuții