Exercitii pentru slabit la sala

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

exercitii pentru slabit la sala

Cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati — care este cel mai eficient antrenament pentru slabit? Sa facem cunostinta cu cei 3 concurenti: HIIT, sau High Intensity Interval Training, este o tehnica de antrenament cardio si consta in alternarea intervalelor de antrenament de intensitate redusa exercitii pentru slabit la sala controlata, cu cele de intensitate sporita.

Perioadele de antrenament de intensitate mare sunt foarte eficiente pentru arderea grasimilor, iar combinate cu cele de intensitate redusa permit recuperarea organismului.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin. Cu cat mai mult? Greu de spus in toate cazurile. Totusi studiul [4] a comparat 20 saptamani de antrenament de anduranta cu 15 saptamani de antrenament de slabire in intervale… …iar programul HIIT a produs o reducere de tesut adipos MULT mai mare.

Antrenamentul cardio consta intr-o serie de exercitii fizice ale caror scop este de a fortifica aceeasta legatura. Ele se desfasoara pe o perioada mai mare de timp si fac inima sa bata cu putere.

exercitii pentru slabit la sala

Acest lucru sporeste circulatia sanguina pentru a furniza cantitati optime de nutrienti si oxigen fiecarei celula a corpului. Nu are importanta ce exercitii sau forma de antrenament alegi: alergatulmersul pe bicicletadansul, tenisul, atata timp cat iti pune sangele in miscare. Pentru a ne mentine tonsului, elasticitatea, un echilibru bun chiar si pe masura ce inaintam in varsta, antrenamentul cu greutati ar trebuie sa fie nelipsit din orice plan de exercitii.

Stiinta a investigat prin diferite studii si cercetari gradul de eficienta a acestor forme de dieta 55 ani. Dar, inainte de a ne grabi sa tragem concluziile, este important sa stabilim ca antrenament nu este totul in lupta cu kilogramele in plus!

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Daca vrei sa ajungi la exercitii pentru slabit la sala ideala, cel mai important pas este sa adopti o dieta in concordanta cu acest obiectiv. Cu alte cuvinte, este necesar sa adopti o alimentatie sanatoasa!

exercitii pentru slabit la sala

Antrenamentele vin sa completeze eforturile de pierdere in greutate. Asadar, daca vrei rezultate cat mai rapide, trebuie sa stii care dintre cele 3 forme de antrenament este mai eficienta sau mai potrivita obiectivelor tale: 1.

Vreau doar sa stii ca multe lucruri pe care le-ai auzit, nu sunt adevarate, exercitiile cardio si cu greutati sunt foarte eficiente cand vrei sa slabesti. Vrei sa slabesti sanatos? Daca da, atunci ramai in continuare alaturi de mine, fiindca vei descoperi ce te opreste defapt cand vrei sa dai jos kg nedorite. Hai sa vedem ce se intampla defapt, care este cea mai mare greseala pe care multi dintre noi o facem si cum putem remedia acest lucru fara prea mult efort.

Cardio Antrenamentul cardio este foarte accesibil si eficient atunci cand vine vorba de slabit. Conditia este sa creezi un deficit caloric. Acest lucru presupune sa topesti mai multe calorii decat consumi.

  1. Расскажи нам, однако, - как ты нашел дорогу.
  2. Capsula de slabit arpfarm 2021
  3. Ceai de sunatoare pt slabit
  4. Казалось, что некогда расплавленный камень потоками стекал с горы.
  5. 10 sfaturi care te ajuta sa slabesti la sala de sport
  6. Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein
  7. Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit - cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Pentru a desfasura un antrenament cardio nu ai nevoie de cunostinte vaste in materie de fitness. Alergatul, de pilda, in aer liber sau pe banda de fitness, este suficient.

exercitii pentru slabit la sala

Daca ceea ce-ti doresti nu este doar sa pierzi in greutate, ci sa fii in forma, antrenamentul cardio nu este nici pe departe cea mai eficienta forma de antrenament. Consumul de energie post antrenament este destul de mic, in cazul antrenamentelor cardio.

Acest lucru inseamna ca vei arde un numar mare de calorii in timp ce te antrenezi si foarte putine calorii dupa incheierea antrenamentului.

exercitii pentru slabit la sala

In plus, este mai usor decat iti imaginezi sa mananci caloriile topite dupa un antrenament cardio. Sa zicem ca topesti in jur de de calorii dupa 30 de minute de alergare. Un iaurt, cateva nuci si seminte si un fruct vor fi suficiente pentru a acoperi caloriile consumate.

exercitii pentru slabit la sala

Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mananci dupa antrenament. Dar aceasta forma de exercitiu nu topeste atat de multe calorii pe cat si-ar dori cei mai multi dintre noi.

Da, intr-adevar, energia consumata in timpul antrenamentului cardio sprijina eforturile de pierdere in greutate. Cu toate acestea, scopul tau, cu siguranta nu este sa topesti calorii, ci sa elimini surplusul de grasime.

Urmărește să îți îmbunătățești sănătatea

Iar daca mananci mai mult decat necesar, nu are importanta cat de mult cardio faci. Nu vei obtinute niciodata rezultatele dorite. De ce? In timpul unui astfel de antrenament organismul atinge consumul maxim de oxigen intr-o perioada foarte scurta de timp.

Pentru ca efortul depus este unul mare, muschii lucreaza la capacitatea lor maxima.

Diversifică rutina de antrenament

In astfel de conditii, corpul va avea nevoie de mai mult oxigen, iar acest lucru va creste perioada de ardere a grasimilor cu pana la 48 de ore dupa finalizarea antrenamentului. Un studiu desfasurat la o universitate din Scotia a urmarit progresul a 45 de femei supraponderale timp de 15 saptamani. Subiectii au fost impartiti in doua grupe, unul dintre ele a desfasurat antrenamente HIIT de 20 de minute, iar altul antrenamente cardio de 40 de minute la intensitate constanta.

La finalul studiului, cercetatorii au descoperit ca femeile care au desfasurat antrenamente HIIT au pierdut din masa de grasime de 3 ori mai mult decat cele care au desfasurat antrenamente cardio.

discuții