Exercitii pentru slabit gambe. Exerciții pentru subțierea picioarelor

Exercitii pentru a slabi focalizat in zona gambelor si gleznelor
  1. Exerciții pentru subțierea picioarelor
  2. Planuri de vacanță?
  3. Ridicarea picioarelor din pozitie culcat Este un exercitiu de imaginatie.
  4. Gambe si glezne pufoase si groase? - iata ce simplu le subtiezi cu pilates si stretching
  5. Dietă şi slăbire Sănătate Ai gambele groase şi ţi-e frică să faci sport, ca să nu faci muşchii şi mai mari?
  6. Первое, что он должен сделать, это выяснить в точности, что же произошло здесь за время его отсутствия.
  7. Но даже отвечая ему, он все еще смотрел в никуда.
  8. Никто другой на его месте не колебался бы ни минуты.

De Amalia Skelton E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.

Nu ești mulțumită de aspectul gambelor tale? Ți se pare că sunt disproporționate față de coapse și de siluetă în ansamblu?

exercitii pentru slabit gambe

Testează seturile de exerciții pentru subțierea gambelor care combat acumularea grăsimilor în această zonă problematică.

Exercițiile fizice sunt o soluție ideală pentru reconturarea siluetei și reducerea procentului general de grăsimi, dar pot fi direcționate și pentru sculptarea zonelor care te deranjează. Este foarte util să efectuezi exerciții speciale pentru subțierea gambelor care vor susține dezvoltarea mușchilor pe lungime, evitând impresia că ai picioarele groase.

exercitii pentru slabit gambe

Antrenamentul potrivit îți va garanta un look impecabil când porți hainele preferate și nu vei mai avea motive să te gândești tot timpul la noi modalități pentru a-ți camufla gambele cu un volum problematic.

Picioarele tale vor părea mai lungi și mai subțiri și vei ajunge să efectuezi aceste antrenamente cu multă plăcere tocmai pentru că știi că îți poți modela silueta în direcția favorabilă pentru tine. Iată ce exerciții pentru subțierea gambelor trebuie să încerci cât mai curând: Acest exercițiu solicită mușchii da la nivelul gambelor și pe cei din apropierea genunchilor.

Toate bune si frumoase, dar picioarele tale sunt pregatite pentru aceasta schimbare?

Cum se efectuează: - stai cu picioarele depărtate la o distanță egală cu spațiul dintre umeri, ține spatele drept și dă-ți umerii spre spate. Pune-ți mâinile în talie și privește drept înainte; - ridică-te pe vârfuri și echilibrează-ți corpul folosindu-te de degetele de la picioare și porțiunea de talpă din față; - menține poziția 3 secunde, apoi revino cu tălpile pe podea, - repetă de 25 de ori, în 3 seturi și vei avea o senzație de arsură la nivelul gambelor, care semnifică arderea accelerată a grăsimilor.

Aceste exerciții de slăbit tonifiază musculatura și și stimulează arderea grăsimilor. Exercițiile pentru picioare sunt mult mai eficiente atunci când sunt realizate cu greutăți la glezne.

Ridicări de gambe stând jos, cu greutăți Acest exercițiu se focalizează exclusiv pe mușchii de la nivelul gambelor. Cum exercitii pentru slabit gambe efectuează: - ține o ganteră de 2kg în fiecare mână și stai pe un scaun.

De ce avem picioare groase?

Pune picioarele pe podea și poziționează ganterele la nivelul coapselor, exact deasupra genunchilor. Ține coatele îndreptate spre exterior, ai grijă să ai spatele drept și dieta 7 dias situate la aceeași distanță ca și spațiul dintre umeri; - ține vârfurile picioarelor pe podea și ridică ambele călcâie; - menține poziția 3 secunde, apoi revino cu tălpile pe podea; - repetă de 20 de ori, în 3 seturi.

Exersează mușchii gambelor, pe cei fesieri și ai abomenului.

exercitii pentru slabit gambe

Apleacă-te puțin în față, ca și cum te-ai pregăti să alergi; - sari de pe piciorul stâng și aterizează pe cel drept, cu picioarele la o distanță mai mare decât cea dintre umeri; - ridică piciorul stâng, flexează genunchiul drept și sari din nou; - repetă de 12 ori, în 3 seturi.

Îți vei exersa mușchii gambelor, pe cei ai coapselor și exercitii pentru slabit gambe.

exercitii pentru slabit gambe

Cum se efectuează: - stai în fața unui perete, pune piciorul drept lângă zid, iar piciorul stâng trebuie să se afle în spate, la o distanță mai mare decât spațiul dintre umeri.

Pune coatele și antebrațele pe perete, la o distanță egală cu spațiul dintre umeri; - lasă-te în jos ușor și presează antebrațele spre perete, astfel încât să simți întinderea mușchilor gambelor și a celor fesieri; - pune celălalt picior în față și repetă exercițiul; - realizează 2 seturi de 3 repetări.

Autor: Costin Oana Picioarele lungi și bine definite, cu glezne subțiri și mușchi tonifiați sunt un deziderat pentru frumusețe, însă din păcate nu toate am fost înzestrate de la natură cu aceste calități. Nu ne putem alungi picioarele, dar avem la îndemână câteva metode și exerciții fizice prin care putem obține niște picioare mai subțiri și cu o formă mai frumoasă.

discuții