Dieta low carb. Dieta low-carb: care sunt alimentele sărace în carbohidrați?

Dieta low-carb: care sunt alimentele sărace în carbohidrați?

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică. Semințe crude -consumă: semințe de floarea-soarelui crude, semințe de dovleac, susan, semințe de in, chia, cânepă etc. Făină low-carb -consumă: făină de cocos, de migdale, făină de in, făină universală fără carbohidrați Szafifibre NoCarbfăina din konjactărâțe de psyllium.

Pentru pâineclătitebrioșe sau alte preparate low-carb care necesită făină se pot folosi acestea în diferite combinații. Citește mai multe despre făinuri în low-carb.

slabire barbati meniu nutritionist pentru slabit

Lapte vegetal -consumă: lapte de cocos, băutură din cocos, băutură de migdale, toate fără adaos de zahăr. Se pot consuma ca băuturi și folosi la prepararea budincii de chiaa smoothiurilor sau a ciocolatei calde.

mancare de regim de slabit scoala de slabit pareri

Ai grijă să alegi întotdeauna o variantă neîndulcită. Fructe de pădure -consumă: zmeură, căpșune, agrișe, mure, coacăze, afine ultimele într-o cantitate mai mică.

Dieta fara carbohidrati: meniul pentru o saptamana

Fructele de pădure dieta low carb printre cele mai bogate în antioxidanți și conțin o cantitate mai mică de zaharuri. Consumă-le în cantitate mică atunci când dorești să slăbești, ca și gustare sau incluse într-un desert. Citește mai mult despre fructe în low-carb și keto.

Sosuri —consumă: maioneză de casă, muștar, smântână, cremă de cocospastă de roșii fără zahărsosuri low-carb făcute în casă Spun adesea faptul că cea mai dieta low carb mâncare este cea pe care o faci acasa.

Carbohidrati sanatosi VS nesanatosi

Acest lucru se aplică mai ales pentru sosuri, care adesea au diferite ingrediente care nu sunt permise în dieta ketogenică da, inclusiv zahăr.

Sursă poza.

slabeste sanatos si rapid dieta keto 14 zile

Condimente -consumă: sare, sare roz de Himalaya, piper negru, cayenne, albscorțișoară ceylon, ghimbir, chilli, profolan pret, pătrunjel, oregano, busuioc, mentă etc. Condimentele conțin și ele glucide, majoritatea în cantități dieta low carb, excepție făcând pudra de usturoi.

Aici poți vedea un ghid al condimentelelor, efectele lor benefice și glucidele conținute.

Ce este dieta Keto?

Evită mixurile de condimente care conțin și zahăr adăugat. Băuturi -consumă: apă, apă aromatizată, ceai verde, cafea, un pahar de vin roșu sau alb sec Atunci când vine vorba despre băuturi, cel mai important lucru este să nu aibă zahăr sau alți îndulcitori adăugați precum miere, sirop de agave, zahăr de cocos etc.

Insa aceasta nu este singura regula care trebuie respectata.

Cea mai bună idee este să consumi ceaiul și cafeaua neîndulcite. Poate fi ciudat la început, dar te obișnui cu gustul și nu vei mai simți nevoia să consumi băuturi dulci. De asemenea, ocazional poți consuma cantități mici de vin sec, roșu sau alb.

Dieta Low Carb

Încearcă să eviți băuturile carbogazoase îndulcite cu îndulcitori artificiali sau consumă-le doar extrem de rar. Evită sucurile de fructe sau freshurile, atât cele din comerț cât și cele făcute acasă.

mancare de slabit seara exercitii pentru slabit

Chiar dacă conțin doar zahărul natural din fructe, ele determină creșterea glicemiei și nu se consumă în dieta ketogenică, putând duce la creșterea în greutate. Îndulcitori -consumă: Green Sugar, eritrit, tagatozași în cantități mai mici sau ocazional, xilit. Pentru îndulcirea deserturilor eu folosesc Green Sugar, îndulcitor natural și sănătos pe bază de stevia.

tincturi de slabit hofigal s-line slabit

În cazul în care achiziționezi îndulcitor sau produsele keto-friendly de pe site-ul greensugar. În prima lună rețete keto cu faina de migdale keto este recomandat să eviți deserturile și îndulcitorii, pentru a-ți asigura o adaptare corespunzătoare.

Mai târziu, poți să consumi ocazional alimente îndulcite folosind acești îndulcitori permiși. Evită orice îndulcitor cu indicele glicemic crescut, cum sunt zahărul, zahărul brut, melasa, zahărul din cocos, mierea, siropul de agave, siropul de arțar, dextroxa, maltodextrină, maltitol etc.

Ce să eviți complet Zahărul Cel mai nociv aliment din dieta modernă.

ce sa fac ca sa slabesc scadere in greutate tiroida

Evită zahărul și toate produsele ce îl conțin: băuturile îndulcite, ciocolata, înghețata, deserturile cu zahăr, biscuiții, cerealele pentru micul dejun etc.

Cerealele și amidonul În dieta ketogenică este necesar să eviți produsele precum: pâine, paste, grâu, ovăz, orz, secară, mei, hrișcă, bulgur, amarant, quinoa, linte, fasole uscată, mazăre, morcovi, orez, cartofi, cartofi dulci, musli, granola etc. Fructele dulci Fructele cu un conținut slabeste 2 kg mare de zaharuri naturale precum bananele, strugurii, merele etc. Berea Berea conține carbohidrați cu indice glicemic mare care se absorb foarte repede în sânge, determinând creșterea glicemiei.

Evit-o în totalitate în dieta keto.

discuții