De ce nu slabim in timpul menstruatiei

de ce nu slabim in timpul menstruatiei

de ce nu slabim in timpul menstruatiei

Trebuie să ştim că asupra greutăţii în exces influenţează nu doar un metabolism lent şi anumite boli, ci şi nivelul hormonal. De aceea orice femeie îşi poate controla starea emoţională şi pofta de mâncare în funcţie de ciclul menstrual.

Fazele ciclului menstrual Primele două săptămâni de la începutul menstruaţiei reprezintă prima fază a ciclului lunar, iar următoarele două — a doua fază.

  • Lipostop cafea verde
  • Cresterea in greutate in acea perioada a lunii: cat si de ce aug.
  • Ce inseamna dieta ketogenica
  • Slăbești mai mult în timpul menstruației!

Durata fazei întâi şi a doua variază între 12 şi 16 zile, în funcţie de ciclul lunar. Cea mai redusă cantitate de hormoni se observă înainte de începerea ciclului.

Având în vedere că estrogenul influenţează asupra intensităţii proceselor metabolice şi eliminării lichidului din organism, cele două săptămâni ale primei faze a ciclului pot fi considerate ideale pentru a scăpa de greutatea în exces.

Particularităţile primei faze a ciclului — e timpul să slăbim Trebuie menţionat că înainte de menstruaţie femeile au o senzaţie pronunţată de foame. În prima fază a ciclului menstrual senzaţia de foame se atenuează, de aceea femeia are mai mult succes în demersul de reduce a numărului de calorii din alimentele consumate.

Cresterea in greutate, „cireasa de pe tort”

Încercaţi ca în meniul dumneavoastră să fie prezente astfel de produse sănătoase ca pâinea cu tărâţe şi pâinea integrală, legumele, fructele dar nu dulci şi crupele. Un astfel de meniu vă va ajuta nu doar să scădeţi în greutate, ci şi va acorda organismului posibilitatea de a se pregăti pentru a doua jumătate a ciclului menstrual, atunci când senzaţia de foame este mai greu de controlat.

de ce nu slabim in timpul menstruatiei

Deoarece în timpul menstruaţiei are loc o pierdere de hemoglobină, în meniul dumneavoastră trebuie să fie prezente, obligatoriu, merele verzinucile şi legumele cu frunze.

Pe lângă ajustarea meniului, în prima săptămână a ciclului sunt recomandabile eforturile fizice moderate.

de ce nu slabim in timpul menstruatiei

Ne referim aici la dansuri, înot, yoga, fitness etc. A doua fază a ciclului — menţinem greutatea În faza a doua a ciclului creşte nivelul de progesteron şi se reduce nivelul de estrogen.

Ca rezultat în organism încep să se acumuleze grăsimi şi lichide. Cu o săptămână înainte de ciclu femeia devine nu doar nervoasă şi iritabilă, ci şi riscă să acumuleze kilograme în plus din cauza poftei de mâncare crescute. De aceea sarcina de bază în timpul fazei a doua este menţinerea greutăţii, şi nu slăbitul.

Breadcrumb

În meniul nostru trebuie să fie prezente astfel de produse ca peştele, carnea slabă, ouăle, fructele de ce nu slabim in timpul menstruatiei mare, produsele lactate acide slabe, bananele, caisele uscate, cartofii copţi şi cerealele integrale. Ideal ar fi să mâncăm de ori pe zi, în porţii mici.

  • Cura de slabire cea mai eficienta
  • Când e cel mai bine să te cântărești?
  • Pastile slabit super slim
  • Dieta ajustată ciclului menstrual care te ajută să slăbești

Excludeţi cafeaua şi alcoolul, alimentele sărate şi iuţi şi continuaţi să faceţi sport. Această dietă este absolut sigură şi inofensivă pentru sănătate şi ajută efectiv la pierderea kilogramelor în plus.

discuții