De ce nu slabim cand facem sport.

5 motive pentru care nu slăbeşti, deşi faci sport şi mănânci (relativ) sănătos

reteta smoothie slabit rina cura de slabire

View Larger Image Înainte de a începe să faci sport, este important să ai bine definit motivul pentru care te apuci de antrenamente: întreținere, tonifiere sau slăbire. Odată știu motivul, trebuie să te documentezi să vezi ce tipuri de antrenamente îți sunt potrivite și care de ce nu slabim cand facem sport vor ajuta în atingerea obiectivului tău.

slabire localizata picioare apa ajuta la slabit

Iată o lista cu cinci elemente importante, de care trebuie să ținem cont atunci când facem sport și ne dorim să slăbim sănătos: Dacă faci doar antrenamente de tonifiere pilates, yoga, etcarzi aproximativ de calorii in 50 de minute, ceea ce nu este mai mult decât în cazul unei plimbări lejere.

Recomandarea noastră este să combini acest tip de antrenament cu un sport care îți crește ritmul inimii ceva mai mult, de exemplu, zumba, Tae Bo, fitball, Cardio Dance, Capoeira Aerobic etc. Studiile arată că dacă exersezi singur sunt șanse mai mari să încetezi să mai faci sport.

dieta chetogenica menu settimanale idei de cina pentru slabit

Dacă nu ai o persoană care să-ți țină companie și cu care să te întreci, riști să îți pierzi interesul. De aceea, orele de grup te vor ajuta să te motiveze să nu renunți.

Dacă lucrezi cu greutăți mari nu vei avea rezultatele dorite, de slăbire. Vei remarca cum kilogramele în plus se vor duce rapid dacă ridici greutăți mici de mai multe ori, sau lucrând doar cu greutatea proprie.

Greutățile ridicate îți vor crește masa musculară, pe când greutățile mici te vor ajuta la arderea grăsimilor. Daca exersezi în acelșsi ritm.

De unde această discrepanţă? Află în continuare care pot fi obstacolele ce stau în calea siletei mult visate! Nu mănânci suficient Da, ai citit bine. E posibil ca rezultatele să nu apară din cauză că mănânci prea puţin, iar corpul tău nu are parte de toate substanţele nutritive de care are nevoie pentru a da randament maxim la antrenamente. Restul i se atribuie sportului, care trebuie făcut conştiincios şi corect.

Este bine să combini perioadele în care faci sport la intensitate mare, maximă, cu cele de ușoară relaxare. De exemplu, încearcă să alternezi zilele în care lucrezi exercitii intense, de tip cardio, cu cele în care lucrezi exercitii de tonifiere și stretching. De exemplu, combină zilele cu antrenamente de cardio: Zumba, Tae bo, Fitball etc cu zilele în care lucrezi tonifiere: Pilates.

Mananci sanatos si faci sport, dar nu slabesti, ba chiar te ingrasi? Stim cu totii ca pentru a pierde cateva kilograme e bine sa mancam cat mai simplu si cat mai corect.

Dacă cedezi foamei de dupa mișcare. Daca simți o senzație arzătoare de foame după ce ai fost la sala și cedezi tentației, nu ai facut nimic.

dieta cea mai simpla de slabit dieta g m

Încearcă doar să guști ceva și să bei multă apă și vei vedea că treptat foamea se va diminua, iar celulita și kilogramele în plus se vor duce și ele. Incearcă să ții cont de aceste sfaturi.

dieta pentru slabit vegetariana cum arzi grasimea de pe abdomen

O viata activă și o alimentație sănătoasă te vor ajuta să ajungi la kilogramele dorite. Mult succes!

am slabit foarte mult dupa nastere retete sanatoase pentru slabit

discuții