Antrenament slabire barbati. Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Pentru a obține rezultate vizibile, urmați ghidul!

antrenament slabire barbati

Obiectivul unui program de slăbit este să facă vizibili mușchii pe care ți i-ai sculptat. În acest scop, trebuie să pierzi din masa de grăsime sau adipoasă fără să pierzi din masa musculară, dar tocmai acest lucru reprezintă principala dificultate.

antrenament slabire barbati

De fapt, este o chestiune de dozare, rigoare și precizie. Antrenament slabire barbati niciun caz programul nu trebuie asociat cu un regim alimentar strict cu scopul de a scădea în greutate și în masă musculară.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Un program de slăbit înseamnă, prin urmare, o distribuție bună a macronutrienților, asociată cu un antrenament de bodybuilding de bază. Când ești în perioada de slăbit, urmezi o dietă hipocalorică.

antrenament slabire barbati

Această reducere de aporturi antrenament slabire barbati implică o schimbare în programul tău de bodybuilding.

Dacă păstrezi același ritm de pregătire, trebuie să adaptezi în mod inevitabil sesiunile de bodybuilding volumul de muncă și intensitatea exercițiilor.

Sfaturi pentru barbatii slabi care vor muschi

Antrenamentul muscular poate cuprinde între 5 și 10 serii a câte de repetări cu o greutate medie și cu un ritm rapid de execuție evident, de fiecare dată, antrenamentul se va stabili în funcție de morfologia fiecăruia.

Pentru a obține rezultate vizibile, efectuează 3 sesiuni de acest tip pe săptămână. Practicanții pasionați pot alege să-și schimbe sesiunile făcând antrenamente precum: HIT high intensity training HIIT high interval intesity training. Aceste antrenamente expres te vor ajuta să arzi grăsimea fără să pierzi masă musculară.

antrenament slabire barbati

Trebuie să eviți antrenamentele cardio-vasculare prea lungi care ar putea favoriza catabolismul muscular. Acesta cuprinde exerciții burpees, sprints, thrusters, squats jump etc.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Cel mai important într-o perioadă de slăbit este să se limiteze pierderea de masă musculară. Teoretic, ritmul cardiac maxim este minus vârsta ta. Pentru a lucra corect și a nu afecta progresul, fă câteva sesiuni de cardio training la intensitate moderată, între antrenamentele de bodybuilding.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin. Cu cat mai mult? Greu de spus in toate cazurile.

Continuă cu 2 sesiuni de 30 de minute pe săptămână, nu mai mult. O perioadă de slăbit se face în medie de 2 ori pe an.

Pentru a fi eficient, trebuie să dureze aproximativ 2 luni. Ai putea să crezi că, din momentul în care grăsimea sau celulele adipoase începe să îți ascundă mușchii, trebuie să începi un program de slăbit.

SLĂBEȘTE ACASĂ cu doar 10 MINUTE! #CARDIO cu VLAD RONEA

Acest lucru pare simplist, însă depinde de fiecare morfologie, metabolism și criterii personale. De asemenea, poți calcula indicele de grăsime IMG, care nu trebuie confundat cu indicele de masă corporală, IMC care se calculează ca procent. Aceste două aspecte trebuie luate în considerare întotdeauna deoarece dificultatea slăbitului este evitarea scăderii masei musculare.

discuții