Alergare slabit

alergare slabit

Cu siguranta ca uneori, cele doua tipuri de obiective merg mana in mana, insa antrenorii considera ca slabirea vine natural, pe masura ce organismul se adapteaza antrenamentelor si noii conditii fizice.

Totusi, ne dam seama ca exista posibilitatea ca alergatorii sa isi doreasca sa grabeasca procesul de slabire. Acest lucru ii poate frustra si demoraliza pe multi alergatori.

Carmen Brumă - Cum faci încălzirea înainte de alergare

Cu alergare slabit acestea, daca intelegem stiinta din spatele slabitului initial si motivele datorita carora apare, putem gestiona mai bine momentele in care ne simtim descurajat si prin urmare, sa obtinem rezultate pozitive si pe termen lung — alergare slabit in alergare slabit ce priveste conditia fizica, cat si performanta la concursuri. Mai jos, gasesti cateva dintre motivele pentru care ceai slabit degraba castigam in greutate decat pierdem, cu toate ca ne antrenam din greu.

Cantarul te pacaleste. Cantarul iti da doar un numar — si anume valoarea absoluta a greutatii tale, care nu iti ofera intotdeauna o imagine foarte precisa a ceea ce se intampla in corpul tau. Bea 4 litri de apa si instant te-ai ingrasat cu 4 kilograme.

Cat slabesti alergand si cat ar trebui sa alergi pentru a slabi – update 2020

Doneaza un rinichi si ai pierdut un kilogram. Stiu ca sunt exemple extreme, insa cred ca te ajuta sa intelegi ca greutatea pe care ti-o arata cantarul nu reprezinta o imagine onesta a schimbarilor ce apar in ceea ce privesc greutatea, sau si mai important, copozitia corporala si conditia fizica. Iti dau doar cateva motive pentru care consider ca numerele afisate de cantar te pacalesc: Organismul tau retine apa. Cand cresti intensitatea antrenamentelor pentru a te pregati pentru concurs, corpul va incepe sa retina mai multa apa decat de obicei, deoarece are nevoie de ea pentru a repara fibrele musculare afectate si pentru a transporta glicogen catre muschii care lucreaza.

De asemenea, este posibil chiar sa bei mai multa apa pentru a sustine distanta si pentru a te alergare slabit hidratat. Tot acest surplus de apa se vede pe cantar, dar nu arata cat ai slabit.

Alex Healthy

Muschii cantaresc mai alergare slabit decat grasimea. Dupa cateva zile de alergare nu te vei transforma intr-un culturist insa, usor-usor, corpul va incepe sa arda grasimi si sa creasca masa musculara.

Este o veste buna pentru conditia ta fizica si pentru performanta insa, in realitate, vei castiga in greutate deoarece tesutul adipos — care are o densitate scazuta - va fi inlocuit cu tesut muscular de densitate crescuta.

  • Hrisca slabeste
  • De ce alergatul iti saboteaza eforturile de slabit - Bodyshape Transformation Centre
  • Cu toate acestea, multi dintre noi nu avem timpul necesar ca sa iesim la alergat sau cel putin nu este o prioritate pentru noi.
  • Smoothie pentru slabit cu patrunjel
  • Dieta de slabit 8 kg in 7 zile

Intr-adevar, poate nu da bine pe cantar, dar este mult mai sanatos si te va ajuta sa iti imbunatatesti conditia fizica si performanta. Vrei sa obtii rezultate pe termen scurt.

alergare slabit

Este nevoie de un deficit de de calorii pentru a pierde jumatate de kilogram [nota mea: 7. Daca ne antrenam o data pe saptamana — deci 52 de saptamani pe an — putem alergare slabit 7 kilograme anual; deci, chiar si un antrenament alergare slabit saptamana ajunge, daca il facem cum trebuie…]. Ideal ar fi sa urmaresti sa ai un deficit de calorii pe zi daca vrei sa slabesti sigur si sanatos, ceea ce inseamna sa pierzi intre jumatate de kilogram si un kilogram pe saptamana. Daca te vei urca pe cantar in fiecare dimineata, nu iti vei da seama de progresul pe termen lung sau de cat ai slabit cu adevarat.

alergare slabit

Daca te cantaresti zilnic, masori exercitii slabit burta fluctuatiile ce se datoreaza nivelului de hidratare si alte detalii inutile. Asa cum nu te astepti sa iti imbunatatesti timpul pe o distanta de 5 km dupa o saptamana de antrenament, nu te astepta nici sa pierzi 2 kg dupa o saptamana de alergat. Alege instrumentul de masura potrivit. Ideea principala este ca nu vei slabi imediat alergand.

De ce alergatul iti saboteaza eforturile de slabit

Intr-adevar, in timpul alergarii consumi foarte multe calorii, dar cantarul nu ar trebui sa fie principalul instrument de masura cu care iti evaluezi conditia fizica si progresul.

Mananci prea mult in raport cu consumul caloric. In timpul alergarii arzi mai multe calorii decat aproape in orice alta activitate. Dar desi necesarul energetic este mare cand alergi, asta nu inseamna ca poti manca oricand un hamburger sau o gogoasa si in acelasi timp sa slabesti. La fel, vad cum multe grupuri de alergatori merg la Starbucks sau la orice alta cafenea, dupa alergarile din weekend.

  • Accelerator de ardere a grasimilor
  • Cum te ajuta alergatul sa slabesti cu doar 30 minute libere
  • Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand?
  • Urzica de slabit capsule
  • Grapefruit slabeste sau ingrasa

Din nefericire, un latté cu gheata si un biscuit vor acoperi rapid orice consum caloric realizat in urma alergarii si vor ingreuna slabitul. Intr-adevar, arzi calorii in timp ce alergi, dar trebuie sa fii atent sa nu le iei inapoi, consumand mancaruri sarace in nutrient. De asemenea, ar trebui sa oferi muschilor carbohidratii si proteinele necesare pentru a se reface. Acesta este un echilibru sensibil si, probabil, cel mai dificil de realizat atunci cand vrei sa slabesti in timp ce alergi.

alergare slabit

Ca antrenor, cred ca este mai important sa te concentrezi pe recuperare si sa te asiguri ca muschii au parte de toti nutrientii necesari pentru a se reface. Cu cat te antrenezi mai mai mult, cu atat mai des ti se va face foame, dar secretul este sa consumi alimente sanatoase si bogate in nutrienti.

  1. Autor Florin Chindea.
  2. Cum am slăbit 21 kg. Soluția mea pentru a topi grăsimea abdominală – Alergotura
  3. Dieta nutrisystem na czym polega
  4. February 7, Menținerea unui tonus bun, păstrarea unei sănătăți de fier și pierderea kilogramelor nedorite sunt principalele trei beneficii și totodată cele mai solide argumente pentru a include alergatul în rutina ta de antrenament.
  5. De ce alergatul iti saboteaza eforturile de slabit De ce alergatul iti saboteaza eforturile de slabit Cand in final te decizi sa slabesti si sa fii in forma, care este primul lucru pe care il faci?
  6. Dieta rina retete ziua 2

Pe termen lung nu este deloc o idee buna sa iti sacrifici refacerea pentru cateva calorii in minus. Numerele de pe cantar sunt intamplatoare si, daca alegi sa te focusezi pe ele, risti sa influentezi negativ progresul pe termen lung. Daca vei continua sa iti imbunatatesti conditia fizica si nivelul de pregatire, vei alerga mai mult, mai repede si vei fi mai sanatos. Cate calorii consumi in timp ce alergi.

In medie, un alergator arde aproximativ alergare slabit de calorii per kilometru.

alergare slabit

Poti calcula cate calorii consumi folosind un calculator care calculeaza acest lucru. Este o resursa foarte buna care te va ajuta sa iti faci o imagine mai clara asupra consumului caloric pentru a te putea alimenta cum trebuie, fara a face excese.

3 motive pentru care NU slabim (asa cum am dori) cand alergam.

Caloriile ascunse. Multi maratonisti pleaca de la premisa ca vor slabi pe masura ce cresc distanta alergata. In principiu, ele pot veni din bauturile sportive sau din geluri, care au un continut caloric ridicat. Este foarte important sa exersezi strategia alergare slabit alimentare in timpul alergarilor lungi si a antrenamentelor grele pentru a avea o performanta cat mai buna in ziua concursului.

Alergatul slăbește! Include-l în rutina ta de antrenament!

In plus, pentru a putea duce antrenamentele intense si lungi premergatoare maratonului, vei avea nevoie sa te alimentezi in timpul sesiunilor cu bauturi sportive si geluri. In acelasi timp, asta inseamna ca numarul total de calorii pe care il vei consuma in timpul acestor antrenamente va fi mai mic decat crezi.

Schimba periodic stilul aerobic de alergare Ce înseamnă antrenament cardio Antrenamentul cardio se referă la orice activitate care crește ritmul cardiac și frecventa respiratiei în timp ce organismul utilizează pentru mișcare mai multe grupe musculare în mod repetitiv și ritmic.

Dar repet: ai nevoie de aceste calorii extra pentru a progresa si a creste performanta. Din nefericire, ar putea fi si motivul pentru care nu vezi schimbari in ceea ce priveste slabitul.

Fii atent la cum te simti: ai mai multa energie, te simti mai puternic, hainele se aseaza mai bine pe tine? Desi nu sunt niste instrumente in sine, aceste emotii iti dau o imagine mai corecta asupra progresului realizat.

discuții